Omgaan met Ongewenst Gedrag en Diefstalpreventie

Cursus exclusief voor medewerkers in de retail
Helaas is ongewenst gedrag, agressie en diefstal voor veel winkelmedewerkers dagelijkse kost. Dat gaan we aanpakken! Hoe ga jij om met een lastige, intimiderende of zelfs (verbaal) agressieve klant? In deze training leer je een aantal superhandige vaardigheden, tips en tricks, zodat je hier straks op een klantvriendelijke manier mee om kan gaan.
Offerte

Data {{searchedfor}}

{{ countvisibleoncursuslist }} resultaten gevonden voor Omgaan met Ongewenst Gedrag en Diefstalpreventie
Toon alle uitvoeringen Toon minder uitvoeringen
Variant Tooltip
Prijs
 
spinner
Even geduld, de cursussen worden geladen...

Jouw tijdsinvestering

  • 1 lesdag op locatie naar keuze van 08.30 tot 16.00 uur

Omgaan met agressie & diefstalpreventie

Preventie begint bij het herkennen van verdachte situaties. We adviseren je de winkeldief op dezelfde positieve wijze te benaderen als iedere andere klant. “Kill them with kindness.” Met een trainingsacteur leren we je hoe je op een veilige, effectieve en niet-agressieve wijze een winkeldief kan ontmoedigen om over te gaan tot diefstal, met als doel het ongewenst winkelgedrag te corrigeren. Uiteraard zorgen wij voor een veilige sfeer en leeromgeving. Dat is onze prioriteit. Kom het zelf ervaren en ga iedere dag zelfverzekerd en met veel plezier naar je werk.

Wat gaan we leren en oefenen:
  • Onderbouwde theorie door RAAK, GAS, ICC, 4G en LSD
  • Realistische oefenscenario’s met trainingsacteur
  • Do’s en Dont’s bij agressie en diefstal
  • Wat mag wel en wat mag (wettelijk) niet? 

We oefenen bijvoorbeeld de volgende situaties: klanten die de verpakking openmaken in de winkel, een heterdaad, aanspreken bij vermoeden van winkeldiefstal, omgaan met junks en hoe je iemandveilig en snel de winkel uit zet. 

Is deze cursus geschikt voor mij?

Voor iedereen die in een winkel werkt en het risico loopt om met agressief en ongewenst gedrag geconfronteerd te worden en die die behoefte heeft aan meer direct inzetbare kennis en vaardigheden om zo adequaat om te gaan met lastige/agressieve klanten en winkeldieven.

Na de training:

  • Herken je verschillende vormen van ongewenst (winkel)gedrag
  • Beschik je over vaardigheden om ongewenst (winkel)gedrag te corrigeren
  • Beheers je een speciaal ontwikkelde aanspreekwijze voor professioneel handelen bij ongepast gedrag
  • Kun je invloed uitoefenen op het gedrag van de ander met behoud van de relatie

Meer info of Incompany?

Wil je graag verder praten over deze training of andere gedragstrainingen? We kunnen deze ook op jouw eigen locatie organiseren! Neem dan contact op met Nienke Gerritsen n.gerritsen@bhv.nl of via 06-24370317. 

info@veiligheidstrainingen.nl

024 8446 595
Bel ons terug
.
Veiligheidstrainingen maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken om jou een optimale bezoekerservaring te bieden, om je relevante advertenties aan te bieden en om jouw surfgedrag te meten. Met deze cookies kunnen Veiligheidstrainingen en met Veiligheidstrainingen samenwerkende derden jouw internetgedrag binnen deze website volgen. Zodoende kan Veiligheidstrainingen advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via sociale media. Door op 'OK' te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, ga je hiermee akkoord. Klik hier voor meer informatie.