Ongewenst gedrag

Hebben jouw werknemers direct contact met klanten, cliënten, patiënten, leerlingen, omstanders of andere burgers? Tijdens dit contact kan het voorkomen dat zij te maken krijgen met ongewenst of ongepast gedrag zoals verbale bedreiging, intimidatie, discriminatie en misschien zelfs met fysiek geweld en vernieling. Maar wanneer is er eigenlijk sprake van ongewenst en grensoverschrijdend gedrag, wanneer en hoe treed je op en wat zie je door de vingers? Veiligheidstrainingen.nl zorgt ervoor dat jouw medewerkers op een veilige en respectvolle manier met mensen kunnen omgaan die afwijkend gedrag vertonen met behoud van de relatie. Tijdens onze trainingen leer je ongewenst gedrag ombuigen naar gewenst gedrag en hoe je moet omgaan en handelen naar onveilige situaties.

Ongewenst gedrag basis- en herhalingscursus

Ongewenst gedrag
Groepstraining Ongewenst gedrag en agressie Basis
Intimidatie, agressie, discriminatie, ongewenst gedrag, kwetsende scheldpartijen: het komt helaas hedendaags steeds vaker voor. Genoeg reden om met ongewenst gedrag en agressie aan de slag te gaan!
Ongewenst gedrag | Basis
Ongewenst gedrag
Groepstraining Ongewenst gedrag en agressie Herhaling
In de herhalingscursus ongewenst gedrag worden kennis en vaardigheden uit de basiscursus even kort opgefrist en pakken we verder door. Dit doen we in een praktijkgerichte en interactieve cursus van een halve dag. 
Ongewenst gedrag | Herhaling
Ongewenst gedrag
Gesprekstechnieken
Leer de juiste gesprekstechnieken toepassen tijdens bijzondere en onverwachte situaties. Dit draagt bij aan de profesionele uitstraling van jouw organisatie en hiermee creëer je een veilige, prettige en werkzame sfeer.
gesprekstechnieken
Ongewenst gedrag
Aanspreken op regels en procedures
Als verantwoordelijke voor het aanspreken op en het navolgen van de organisatie regels en procedures kan het voorkomen dat je te maken krijgt met weerstand of misschien zelfs verbale agressie. In deze cursus werk je aan je gesprekstechnieken en weerbaarheid en zorg je voor handhaving.
regels en procedures

Branche specifieke trainingen

Ongewenst gedrag
Ongewenst gedrag en diefstalpreventie (retail)
Als medewerker in de retail is ongewenst gedrag, agressie en diefstal dagelijkse kost. In deze cursus leer je een aantal vaardigheden, trips en tricks, zodat je hier op een klantvriendelijke manier mee om leert te gaan. 
Ongewenst gedrag Retail
Ongewenst gedrag
Ongewenst gedrag en gastvrijheid (Horeca)
Als medewerker in de horecabranche loop je extra risico om geconfronteerd te worden met ongewenst gedrag. Gedrag dat misschien zelfs kan uitmonden in agressie. In deze cursus leer je omgaan met één of meerdere gasten die niet meer luisteren met behoud van de gastvrijheid.
Assertive Hospitality
Ongewenst gedrag
Omgaan met ongewenst gedrag (beveiliging)
Als verantwoordelijke voor het aanspreken op en het navolgen van de regels en procedures van jouw organisatie kan het voorkomen dat je te maken krijgt met weerstand. In deze training leer medewerkers, klanten en/of bezoekers aan te spreken op het navolgen van de huisregels.
Ongewenst gedrag Beveiliging

info@veiligheidstrainingen.nl

024 8446 595
Bel ons terug
.
Veiligheidstrainingen maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken om jou een optimale bezoekerservaring te bieden, om je relevante advertenties aan te bieden en om jouw surfgedrag te meten. Met deze cookies kunnen Veiligheidstrainingen en met Veiligheidstrainingen samenwerkende derden jouw internetgedrag binnen deze website volgen. Zodoende kan Veiligheidstrainingen advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via sociale media. Door op 'OK' te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, ga je hiermee akkoord. Klik hier voor meer informatie.