Tankstationmedewerkers Vollenhoven werken veiliger dankzij training in omgaan met agressie
Op alle tankstations van Vollenhoven staat goede klantenservice en veilig werken voorop. Maar steeds vaker krijgen de tankstationmedewerkers te maken met agressieve klanten. Klanten die boos worden als ze zich moeten identificeren of die voordringen in een rij als ze vinden dat het te lang duurt. Hoe zorg je er dan voor dat je medewerkers continu de beste service kunnen bieden, maar daarnaast wel veilig hun werk kunnen doen? Een uitgebreid trainingsprogramma voor alle 180 medewerkers bleek de oplossing. Om de medewerkers voor te bereiden op onveilige situaties, volgden zij een training omgaan met agressie en geweld. Is hun bewustwording rondom risico’s en hoe om te gaan met agressieve klanten toegenomen? Je leest hun ervaring in de whitepaper.
Nieuwsgierig geworden?
Heb je na het lezen van de whitepaper over Vollenhoven Olie interesse gekregen in een training omgaan met agressie? Vind hier meer informatie over onze trainingen. Wil je nog meer weten? Neem dan gerust contact met ons op of vraag een vrijblijvend voorstel aan.
Nieuwsgierig naar hoe andere organisaties hun veiligheid organiseren en omgaan met ongewenst en agressief gedrag?
>> Bekijk hier alle klantcases
>> Bekijk hier alle klantcases
Lees meer
-
Ekoplaza traint medewerkers in preventief handelen en veilig, klantgericht werkenDe afgelopen jaren is Ekoplaza uitgegroeid van een biologische buurtwinkel in Amsterdam tot de grootste keten van biologische supermarkten in de Benelux. Met deze enorme uitbreiding groeide ook de aandacht voor bedrijfsveiligheid, want op dat vlak zijn er nog best wat risico’s! BHV.NL helpt Ekoplaza dit soort zaken te voorkomen en, mocht er dan toch iets gebeuren, er zo goed mogelijk mee om te gaan.