Horeca
>> Meer weten over de verantwoordelijkheid van de werkgever in het geval van bedrijfsveiligheid en flexwerkers? Lees er hier alles over.
- Café
- Restaurant
- Bed & Breakfast
- Snackbar
- Bar
- Hotel
Omgaan met ongewenst gedrag
Grensoverschijdend, agressief gedrag van gasten. Helaas krijg je er in de horeca regelmatig mee te maken. Mensen zijn gefrustreerd, ongeduldig of onder invloed van drank of drugs. Gedrag dat je niet hoeft te accepteren, maar het blijven wel je gasten. Hoe ga je daarmee om?> Wat doe jij tegen ongewenst gedrag?
> Wat ben je verplicht te regelen?
> Naar het complete aanbod
CRISISMANAGEMENT
Ook als ondernemer in de horeca kun je te maken krijgen met een crisis, je bent immers vaak gevestigd in een drukke omgeving waar een hoop kan gebeuren. Om de bedrijfscontinuïteit tijdens een crisis te kunnen borgen moet je voorbereid zijn. Vooral als je ook de verantwoordelijkheid hebt voor je gasten. Of je nu een beginnend Crisis Management Team hebt of al wat meer ervaren bent, wij ondersteunen je met diverse trainingen en workshops.> Lees meer over crisismanagement
- Klassikaal en online
- Ook individueel te volgen
- 1 lesdag
- Inclusief scenario-oefeningen
- Geen ervaring nodig
- Minimaal 5 en maximaal 8 deelnemers
- Voor beginnende en getrainde teams
- Mogelijkheid om met eigen scenario's te werken
- 1 dagdeel van 4 uur
- Certificaat 1 jaar geldig na afronding oefening
Advies & begeleiding
Ons horeca-brancheteam weet wat er komt kijken bij het organiseren van veiligheid in jouw branche. Kom je er zelf niet uit en wil je graag advies? Of besteed je het regelen van de bedrijfsveiligheid van jouw organisatie graag uit aan iemand die er verstand van heeft? In overleg is veel mogelijk. Wij passen ons graag aan jouw wensen aan.
