Bedrijfsveiligheid in de retail
Neem contact met
ons op via:
Omgaan met ongewenst gedrag
Grensoverschijdend, agressief gedrag van klanten. Helaas krijg je er in de retail regelmatig mee te maken. Mensen zijn gefrustreerd, ongeduldig of begrijpen niet waarom een product ineens niet meer verkrijgbaar is. Gedrag dat je niet hoeft te accepteren, maar het blijven wel je klanten. En klant is koning. Hoe ga je daarmee om? En wat kun je er aan doen?> Wat doe jij tegen ongewenst gedrag?
> Wat ben je verplicht te regelen?
> Naar het complete aanbod
Crisismanagement
- Klassikaal en online
- Ook individueel te volgen
- 1 lesdag
- Inclusief scenario-oefeningen
- Geen ervaring nodig
- Minimaal 5 en maximaal 8 deelnemers
- Voor beginnende en getrainde teams
- Mogelijkheid om met eigen scenario's te werken
- 1 dagdeel van 4 uur
- Certificaat 1 jaar geldig na afronding oefening
- Min. 5 en max. 8 deelnemers
- Voor teams met basiskennis
- Werken met eigen scenario's
- 1 dagdeel van 4 uur
- Certificaat 1 jaar geldig na afronding
Advies & begeleiding
Ons brancheteam retail weet wat er zoal komt kijken bij het organiseren van veiligheid in jouw branche. Kom je er zelf niet uit en wil je graag advies? Of besteed je het regelen van de bedrijfsveiligheid van jouw organisatie graag uit aan iemand die er verstand van heeft? In overleg is veel mogelijk. Wij passen ons graag aan jouw wensen aan.
