TROTS OP SAMENWERKING MET EKOPLAZA
vrijdag 24 juli 2020
Dagelijks verwelkomt Ekoplaza een groot aantal klanten in haar winkels. Voor een goede winkelervaring is het belangrijk dat deze klanten zich niet alleen welkom, maar ook veilig voelen. Dit vraagt om competente hulpverleners. Niet alleen op het gebied van bedrijfshulpverlening, maar ook op het vlak van preventie. En dat is vandaag de dag actueler dan ooit. Want hoe ga je om met klanten die de huisregels overtreden of ongewenst, agressief gedrag vertonen?
Wij zijn er trots op dat wij al ruim 4 jaar samenwerken met Ekoplaza op het gebied van bedrijfsveiligheid en preventie. Daarom geven we je graag een kijkje in onze samenwerking en de aanpak van Ekoplaza. Laat je inspireren!
Ekoplaza maakt biologisch eten bereikbaar voor steeds meer consumenten; de winkels van Ekoplaza zijn hip en trekken een heel breed publiek. Iedere klant is uniek maar ze hebben allemaal één ding gemeen: ze kiezen voor gezonde, biologische producten.
Over Ekoplaza
Ekoplaza maakt biologisch eten bereikbaar voor steeds meer consumenten; de winkels van Ekoplaza zijn hip en trekken een heel breed publiek. Iedere klant is uniek maar ze hebben allemaal één ding gemeen: ze kiezen voor gezonde, biologische producten. Zelf aan de slag met de veiligheid van jouw organisatie?
Wil jij ook aan de slag met de veiligheid van jouw organisatie of ben jij toe aan de volgende stap? Bekijk dan ook eens onze trainingen: aanspreken op regels en procedures, gesprekstechnieken, omgaan met ongewenst of ongepast gedrag en overval- of diefstalpreventie.Of neem eens een kijkje voor ons aanbod speciaal voor jouw branche. Overtuigd van onze kwaliteiten? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan. Heb je vragen? Vraag dan een vrijblijvend adviesgesprek aan.
Lees meer
-
-
-
-
-
-
Steeds meer medewerkers last van ongewenste aandacht1 op de 5 vrouwelijke medewerkers van 15 tot 25 jaar krijgt op de werkvloer te maken met ongewenste seksuele aandacht. Dat blijkt uit onderzoek van CBS en TNO. De enquête is afgenomen in het laatste kwartaal van 2021 bij 50.000 medewerkers van 15 tot 75 jaar. Daarbij is het opvallend dat dit ongewenste gedrag het vaakst van externe personen komt, zoals klanten, patiënten, leerlingen en passagiers. Beroepsgroepen met veel persoonlijk contact zijn extra kwetsbaar. Denk aan verpleegkundigen, verzorgenden, kassamedewerkers en horecapersoneel. Hoeveel van deze onjuist bejegende vrouwen werken bij jouw organisatie, denk je? En nog belangrijker: hoe kun je deze groep helpen dit ongewenste gedrag te voorkomen of om te buigen?
-
Nieuw! Individueel te volgen training voor omgaan met ongewenst gedrag en agressieEen winkelverkoper die wordt bedreigd. Een receptioniste die een schreeuwpartij over zich heen krijgt. Een leraar die agressieve leerlingen in zijn klas heeft. Of een woedende inwoner aan de balie bij de gemeente. Het is aan de orde van de dag.
-
-