BHV opfrisweken bij BHV.NL
maandag 19 juni 2023
BHV.NL doopt de zomermaanden om tot BHV opfrisweken. Heel juli en augustus staan in het teken van het opfrissen van kennis en vaardigheden. Dit doen we door het delen van artikelen, weetjes, een test over brand, een gratis BHV opfris kaart en een mooie zomeractie voor jouw organisatie!
BHV opfris kaart cadeau
De BHV opfris kaart is het hulpmiddel om (eventueel op een later moment) aan de slag te gaan met het opfrissen van kennis en vaardigheden en het checken van de veiligheidsmiddelen. Vraag het na/zoek het op, oefen, controleer en vink af! ✓
Zomeractie Veiligheidstrainingen
Deze actie is inmiddels verlopen!
Train deze zomer incompany bij jouw organisatie op locatie en profiteer van korting. In de maanden juli en augustus bieden we de training Omgaan met ongewenst gedrag en agressie namelijk aan voor een vaste actieprijs.
Train deze zomer incompany bij jouw organisatie op locatie en profiteer van korting. In de maanden juli en augustus bieden we de training Omgaan met ongewenst gedrag en agressie namelijk aan voor een vaste actieprijs.
Lees meer
-
Het verminderen van seksueel grensoverschrijdend gedragIn maart 2023 heeft I&O Research een rapport gepubliceerd over seksueel grensoverschrijdend gedrag in Nederland. Het onderzoek bracht bevindingen aan het licht over hoe Nederlanders denken over, associëren met, en reageren op dit actuele maatschappelijke probleem. Wil je weten hoe je seksueel grensoverschrijdend gedrag kan voorkomen, en meer weten over hoe je het beste kan handelen als het tóch voorkomt? Bekijk dan de cursus Omgaan met seksuele intimidatie en grensoverschrijdend gedrag.
-
-
-
-
-
-
Steeds meer medewerkers last van ongewenste aandacht1 op de 5 vrouwelijke medewerkers van 15 tot 25 jaar krijgt op de werkvloer te maken met ongewenste seksuele aandacht. Dat blijkt uit onderzoek van CBS en TNO. De enquête is afgenomen in het laatste kwartaal van 2021 bij 50.000 medewerkers van 15 tot 75 jaar. Daarbij is het opvallend dat dit ongewenste gedrag het vaakst van externe personen komt, zoals klanten, patiënten, leerlingen en passagiers. Beroepsgroepen met veel persoonlijk contact zijn extra kwetsbaar. Denk aan verpleegkundigen, verzorgenden, kassamedewerkers en horecapersoneel. Hoeveel van deze onjuist bejegende vrouwen werken bij jouw organisatie, denk je? En nog belangrijker: hoe kun je deze groep helpen dit ongewenste gedrag te voorkomen of om te buigen?
-
Nieuw! Individueel te volgen training voor omgaan met ongewenst gedrag en agressieEen winkelverkoper die wordt bedreigd. Een receptioniste die een schreeuwpartij over zich heen krijgt. Een leraar die agressieve leerlingen in zijn klas heeft. Of een woedende inwoner aan de balie bij de gemeente. Het is aan de orde van de dag.
-